Steun benefietconcert voor Lombok !

Ron Linders en Ike van der Goot zijn nauw betrokken bij het goede werk van Jantine Buijs op Lombok en houden ons geïnformeerd middels de website www.steunvoorlombok.nl

Samen met 5 andere stichtingen zijn wij sinds vorig jaar ook betrokken bij de organisatie van een benefietconcert in De Pul in Uden. Dit jaar in de vorm van een talentenjacht. De opbrengst van deze middag komt geheel ten goede aan de 6 organiserende stichtingen. Dus Jantine kan ook dit jaar weer een bedrag tegemoet zien.

Zes jonge talentvolle Udense artiesten gaan zingen en spelen voor je/jullie en de kinderen in de derdewereldlanden. Centraal staat dit jaar het onderwijs. Nelson Mandela gaf al aan dat onderwijs van levensbelang is: ‘Education is the most powerful weapon which we can use to change the world’. Ieder kind op de wereld kan op deze manier zijn of haar talent verder ontwikkelen!

Er staan die dag ook bekende artiesten op de planken.
Ieder talent heeft voor de nodige ondersteuning die middag een coach. Deze coaches, vaak ervaren Udense artiesten, zullen die middag ook een eigen nummer vertolken. En dan… hebben we nog een gastoptreden van onze Udense Idols artiest Tom de Visser.

Zet 13 november 13.30 uur in De Pul dus maar vast in je/jullie agenda. Verder zullen twee kunstenaressen op een ludieke wijze hun medewerking verlenen. Geloof me, het wordt echt de moeite waard! Oh ja, zo’n kaartje voor het goede doel kost maar 5,- euro.

Wij zouden het fantastisch vinden wanneer je/jullie komen. Al een afspraak voor die dag? Doe ons een plezier en koop (als een soort van donatie) toch zo’n kaart om al onze kinderen in de derdewereldlanden een betere toekomst te bieden. Bezoek voor nog meer achtergrond informatie de website www.benefietconcert-uden.nl.161113-benefietconcert

Het is nog mooier wanneer ook jullie aan familie, vrienden en buren kaarten kunnen verkopen of gewoon een kleine donatie zouden willen vragen.

Laat telefonisch of per e-mail even weten hoeveel kaarten wij voor jullie kunnen reserveren.
Donaties én aankoop entreekaarten kunnen jullie onder vermelding van Benefietconcert 2016 overmaken naar NL45 RABO 0151 9034 76 t.n.v. I. van der Goot

Bij voorbaat dank ook namens Jantine Buijs!

Share :Facebooktwitterlinkedinmail
Follow :Facebook