Laden Evenementen

Reis 2015 – Oktober

2015/10/01 @ 08:00 - 2015/10/31 @ 17:00

Evenement Navigatie

Ook in oktober 2015 zal er weer een groep vrijwilligers van het Academisch Ziekenhuis Maastricht / MUMC+ naar Lombok gaan. En ook nu weer, net als in 2014, met de praktische steun van de Stichting M.O.L.

De groep bestaat uit een KNO-arts, een audiologe en een mondhygiëniste. De KNO-arts gaat voor de tweede keer zijn diensten aanbieden, de mondhygiëniste voor de zesde keer. Voor de audiologe is dit een nieuwe ervaring, maar ook zij kijkt er naar uit om de mensen op Lombok te helpen. Als deze vrijwilligers er een week hard werken op hebben zitten komt, voor de tweede keer, een kaakchirurg i.o. het team versterken. De hele groep zal er dan nog een week actief zijn voordat de eerste deelnemers aan deze reis weer vertrekken, alleen de mondhygiëniste zal in totaal 3 weken daar zijn.

Dankzij het samenwerkingsverband van de Stichting M.O.L. en de Yayasan Peduli Bangsa van dr. Djelantik is het gelukt om voor alle vrijwilligers toestemming te krijgen om hulp te verlenen. Via Stichting M.O.L. is gebruik gemaakt van de goede banden die zij hebben met Indonesian Travel in Geldrop. Dit reisbureau heeft er ook deze keer voor gezorgd dat er extra bagage mee mag worden genomen op de vlucht met Garuda naar Lombok. Omdat de stichting een contract heeft met het hotel Kebun Villas in Senggigi, Lombok kunnen we daar voordelig logeren. Door op deze manier alles te regelen zijn de kosten voor de deelnemers, die immers alles zelf betalen, zo laag mogelijk.

Om de reisverslagen te kunnen lezen kunt u doorlinken naar http://mjverheijen.waarbenjij.nu/

Share :Facebooktwitterlinkedinmail

Gegevens