17 mei 2014 – Het bed van de penningmeester

Frank de Valck

Jullie begrijpen natuurlijk wel dat dit werk alleen maar kan d.m.v donatie en vrijwilligers. Ik betaal mijn reis en verblijf; net als mijn collegae; gewoon zelf; don’t worry.

Een staaroperatie kost hier incl. nazorg € 500.-; een Pterychium operatie € 30,- en een aangepaste bril ( soms hebben we niets tussen de 2de handsjes liggen wat past) € 15,-.

Vandaag 6 miljoen Rupia van de rekening gehaald om maandag weer 7 patiënten kunnen laten opereren; de schatkist raakt dus behoorlijk leeg en we hebben nog een week te gaan !?

Dus kijk nu meteen je kasboek even na en als je wat kunt missen; zelfs met het kleinste bedrag kan je iemand al aan bv een leesbril helpen; en maak vanavond gewoon wat over op: Stichting MOL / Geldrop NL87SNSB0871057913
FB VRIENDEN, BIJ VOORBAAT BEDANKT.

Even een fotootje als bewijs dat we een hoop geld van de rekening hebben gehaald om de artsen hier te betalen ;-))

17 mei 2014 – Het bed van de penningmeester

Follow :Facebook